Belønning

i går gav jeg meg selv en belønning, tannlege er jo omtrent det verste jeg hvet ,men med tannverk måtte jeg sjekke ut om det var noe som måtte fiksast.

Jeg reiste til yngsa vår på på tirsdag det var da jeg var hos tannlegen ,tenna var fine dei ,men en skade på tannkjøtt var syndebukken for tannverk ,jeg fikk noe å smøre på og nå kjennes det bra ut :=) siden jeg skulle til optiker i går overnattet jeg ,da kunne jeg ligge litt frempå og i tillegg hygge meg med barnebarn .

Jeg fikk nye briller i november ,men alt var feil med dem ,og siden jeg reklamerte innen 3 mnd fikk jeg ny synstest og nye briller gratis,håper jeg blir fornøgd med dem ,men tar noen dager før jeg får dem .

Jeg måtte gi meg selv en belønning synes eg ,er lov til det ikke sant :=) det hadde seg slik att på den garnbutikken jeg handler hos var der enkelte garnsorter som skulle ut av sortimanget og noen var fargen som skulle ut av sortimanget ,jeg trengte ikke tenke lenge ,jeg falt for et garn jeg overhode ikke har kjennskap til

Luna ,100% ull jeg kjøpte til en kofte til meg selv ,en helt enkel kofte og med oppskrift til .Da jeg kom hjem til datter på tirsdag ,ja for jeg handlet først på tirsdag etter tannlege timen ,ja da oppdaget jeg att oppskriften var på 3 språk ,Dansk ,Svensk og det siste hvet jeg ikke ,skjønte ikke noe av det,oppskriften skulle strikkast fra hals og ned og jeg skjønte virkelig ingenting,hode mitt er liksom ikke helt på plass om dagen så jeg orket ikke å tenke ,så i går var jeg innom butikken igjen etter att jeg hadde vært hos optiker ,kjøpte noen flere farger og valgte et mønster jeg viste jeg hadde hjemme ,så er det bare å håpe jeg har nok garn ,for den vinrøde var det tomt for på butikken ,jeg tok allle 8 hesper

og i oppskriften er det akkurat det jeg trenger :=)

i dag har jeg litt lyst til å boikotte en tur ut ,men jeg skal ikke det jeg kommer meg nok ut selv om det ikke frister

det har seg slik att det snør tett ute i dag ,på folkemunn kalles det erlerie på denne tiden ,i morgen er det helt sikkert borte vekk igjen ,men jeg er liksom så ferdige med snø .

Tror eg strikker et par runder til og ser om det letner litt ute eg :=) ha en fin dag da

10 kommentarer

Siste innlegg