belønning

i dag følte jeg att jeg fortente en belønning,time på sykehuset var ikke helt som forventet og flere undersøkelser må til ( da synes jeg att jeg måtte oppmuntre meg selv litt med glade farger :=)

jeg falt for denne søte toppen i en nydelig turkis farge full av søte små blomster :=) etterpå var jeg på utkikk etter en enkel jakke som kunne gå til en kjole,da ramlet jeg over noe annet

knebukser og lett topp i glade farger,måtte bare ha det jeg :=) men jeg fant da ei jakke også

en strikket jakke,og akkurat passe tykk utenpå en kjole eller annen lett sommertøy :=)

jeg fikk klippet meg og jeg drakk kaffe på kafe,men så ble jeg uvel,litt svimmel og fryktelig låk i magen ,og siden det ennå var snart 2 timer til bussen skulle hjem gikk jeg på besøk i garnbutikken :=) jeg kjenner hun som jobber der godt og jeg fikk hente meg inn igjen hos henne,når jeg alikavel satt der diskuterte vi nye strikkemønster og noe nytt ble med meg hjem,

jeg trengte en farge til restegarnsgenseren min og kjøpte 2 lys lilla i lerke,så ble det rosa bomullsgarn,det skal bli et lite sommersett til lille Mathilde :=)

det har vært varmt i dag,brennende varmt faktisk,selv med kjole på i dag ble det nesten utålig en periode,deilig ja men uvanlig i april,nå er det godt å bare slappe av inne :=)

8 kommentarer

Siste innlegg