beste søndag i april

Nå har jeg hatt mange fine dager da ,men i dag var den beste søndagen og det er fordi att vi fikk SOLSKINN ,etter en lang uke med bare snø snø og atter snø så fikk vi blå himmel og solskinn ,kunne jo ikke fått det bedre .

Men ute ligger snøen dyp ,der var ingen plasser å sette en stol ,jeg kunne jo tenke meg å nyte sola i solveggen ,ja da var det bare lete frem snøskuffa som jeg jo har gjort alle dager den siste uken :=)

lagvis måtte jeg spa meg nedover for denne snøen er utrolig tung og det siste spadetaket var mer som is enn snø,men jeg fikk ryddet så vi kunne sette ut stoler og bord og sola tørket fort opp det våte etter snømåkingen ,å det var velsignet deilig :=)

mannen spadde en vei ned til drivhuset ,for om det blåser litt kan jeg jo sitte der og nyte en kopp kaffe

25 + var det i drivhuset ,det var herlig :=)

Men jeg vente besøk ,datter med lillemor ,jeg trodde hele familien skulle komme men det ble med dei to ,så jeg brukte tid på å lage middag også ,til alle ,men siden ikke alle kom ble det mye så da har jeg ferdig middag til i morgen også ,fint for meg det da :=)

vi gikk i hus når lillemor kom ,med all den snøen ute var hun ikke kledd til å være ute ,jeg gikk på loftet og hentet ned dukkehuset jeg og mannen lagde et år ,den er solid bortsett fra taket,og svær og tung ,lillemor fikk den med seg hjem ,pappaen er snekker og kan sikkert lage et nytt tak som tåler att lillemor klatrer på det :=)

Dagen ble iallefall veldig fin :=)og det håper jeg din også ble

4 kommentarer

Siste innlegg