bildene dere ikke fikk se :=)

Ja er det ikke slik att vi noen ganger har bilder av oss selv som vi ikke viser her inne ? nå har jeg en app som heter google foto,der legger alle mobil bildene seg automatisk :=) tilfeldigvis satt jeg og tittet der inne da det gikk opp for meg att der var flere bilder enn det jeg har vært inne og lastet ned til bildemappa mi på pcen :=) noen bilder er helt ok andre fikk meg til å flire litt :=)

Et lite glimt av bilder jeg selv ikke har tatt :=)

fruen i Måløy

fruen på Island

fotograf på Island

er en på Island blir det mange bilder

fortsatt på Island

fruen er i Rogaland

stavern

fortsatt er fruen på Stavern

en tur i Arne Brimis rike,fjelltur i Lomsfjella

og fjelltur her hjemme :=) ja som dere ser kan en komme over mange bilder en ikke har tenkt over om en har google foto :=)

Nå river det skikkelig ute,stormen herjer men håper det roer seg til i morgen

14 kommentarer

Siste innlegg