Biltur

I fjor fikk jeg en elsykkel og den ble kjøpt på Stryn ,det tar ca 40 min for oss å kjøre til Stryn .Vel framhjulet var løst på min og bremsene pep litt ,det var på tide med en service,og i går da mannen kom fra jobb bestemte han seg plutselig for att vi skulle ta en kvelstur :=)

Sykkelen ble hengt bak på bilen og vi kjørte til Stryn ,leverte sykkelen ,ja det kan ta 14 dager før jeg får den tilbake for dei hadde litt arbeid inne nå ,så kjørte vi en tur høgt opp i bygda ,så langt som veien gikk .

vakkert der elva renner ned og gjennom Stryn

Stryn

utsikta fra toppen av bygda ,vi kjørte ut av Stryn sentrum og opp i bygda som ligger der i utkanten ,navn husker jeg faktisk ikke men vakkert var det ,det var en koselihg tur og så deilig å bare sitte i varm bil og nyte og se att våren grønnast :=)

I dag er det blå og skyfri himmel hos oss ,våkna til minusgrader men nå er det 0+ ,ja ja det blir nok varmt straks sola klatrer fjellet kl 9.30 ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg