blåtur

i dag skulle vi gå en tur rundt garden ,mannen liker å gå over jordene og videre gjennom løvskogen oppom huset vårt,jeg går oftest opp bilveien ,så i dag ble det mannens valg ,på et punkt gikk vi oppover ,videre oppover og det ene skrittett tok det andre og vi var langt fra veien rundt garden ,til slutt havnet vi så høgt att jeg mentte vi greitte toppen av åsen bak huset vårt og det er en ttur jeg aldri har gått fra denne siden ,jeg har ikke så mye å si ,vi kom oss på toppen ,det var helt fantastisk ,slitsomt ,utrolig bratt men du verden så deilig ,vi angrett ikke .

vi opplevde perlemorsky

vi gikk den vanlige veien ned igjen ,på det siste bilde ser dere åsen ,ser ikke så bratt ut på bilde ,men jeg lover det er stupbratt rett opp der vi gikk :=) troor eg må begynne å ta med vannflaske og noe å bite i hver gang jeg går tur med mannen for denne turen som skulle ta en 3 kvarter endte med en tur på flere timer ,men vi fikk altså en heltt fantastisk søndag ,og nå laver snøen ned ute ,snakk om flaks da ,skal bli sol igjen i morgen ettermiddag ,men snøen skal lave ned i hele natt

10 kommentarer

Siste innlegg