bli ny dag

I dag bar det i vei ut dørene kl 8 ,bare for å kjøre rett bak skulebussen ,og sette meg på den etter att skuleungene var levert på Grodås,sånn er det når dei som jobber hos pasientreiser ikke kan geografien.

Ja ja ,jeg var forberet og hadde strikketøy i ryggsekken ,hadde nemlig time på sykehuset i dag

jeg ankom sykehuset kl 9.30 men hadde ikke time før kl 11,vi var flere og jeg kom i snakk med ei hyggelig dame fra Nerlandsøy ,ja er jo der Mette bor ,det var forsinkelser så jeg kom ikke til før kl hadde passert 11.30,men altså jeg hadde strikk med meg og hadde det fint på alle måter

timen i dag var av den ubehagelige sorten og jeg var glad når den var over ,jeg skulle ikke ha bil hjem igjen ,jeg skulle til frisør og siden sitte på med min mann når han var ferdig på jobben ,så jeg rusler ned til sentrum

der går en turvei ned til sentrum ,den går gjennom skog langs en elv,når lauvet er på trærne ser vi ikke trafikken ,her langs veien finner en dette kunstverket ,en gedigen tut eller lur :=)

Da jeg kommer ned er det først en tur innom apoteket før jeg går på cafe ,jeg er litt svimmel og trenger både mat og drikke

deilig salat og ferskpresset juice ,det smakte godt ,så kom lysten på kaffe etterpå og jeg syndet,det ble noe søtt til og det på en torsdag

å jøyje meg så mett jeg ble ,men å det var godt også hi hi

så er det å rusle bort til frisøren

medan mann venter ,og jøyje meg for et bilde ha ha ,jeg får ikke til dette med selfie altså

og verre ble det etter frisørtimen ha ha ,der kom dobbelhaken også :=)

om ikke det var nok så hadde jeg jammen tid til en tur innom en klesbutikk også ,og det ble både bukse,bluse og 2 genser på meg til 70% avslag ,da går det greit å handle da hi hi

16 kommentarer

Siste innlegg