blir det værsnu

Vi har vært velsignet med nydelig vårvær lenge nå ,sol hver dag fra nesten skyfri himmel

men yr sier det skal snu i morgen ,noen ganger tar dei feil ,så jeg er spendt ,i så fall får vi regn i morgen ,yr sier i morgen ettermiddag ,hmmm er jeg raskt ute så rekker jeg kanskje en spasertur før regnet kommer ,ja hvis den kommer da.

Jeg fikk med mannen i dag ,jeg ville nyte en deilig dag i soola medan vi hadde den ,så vi gikk gamleveien bak tunellen og over Åsen tilbake ,du verden for en deilig dag det ble

det ble ikke mye fotografering ,brukte all min tid på å nyte

Vi gikk litt utenom den vanlige stien da vi hadde nådd toppen og skulle ned på den andre siden til Leira,der var det litt snø ,hard og fin å gå på

vi skal helt ned til sjøen

det var bare åå gå ,men sola varmet og vi hadde all den tid vi trengte ,det var dagen for å nyte sola før regnet kommer ,for kommer den i morgen så skal den vist være her resten av uken i følge yr

8 kommentarer

Siste innlegg