blir jeg sterk nå ?

etter kneopperasjonen jeg hadde i januar tok jeg time hos en fysioterapaut,men øvelsane jeg fikk bygde liksom ikke styrke,jeg fikk bevegelighet det er ok,men jeg skulle liksom ha tilbake litt styrke også.

Da fysioterapauten mente jeg greidde dette selv hjemme begynte jeg å tenke litt,kanskje jeg kunne prøve en annen fysioterapaut,ringte litt rundt og fikk komme til en bare en liten uke etter :=) i dag var første time ,og det sier jeg bare,her var det ingen kjære mor,her bygger vi virkelig muskler hi hi

10 min oppvarming på sykkel så var det rett på sak,slynger,trodde jeg skulle daue og etter to repetisjoner måtte jakken av,svetta alerede,dirra så jeg rista hele meg og fysioterapauten som var en ung mann ,ja han stod ved siden av og oppmuntret,dette får du til,jeg fikk det til la det være sagt men hallo :=)

5 forskjellige øvelser,for etter en samtale satte han meg på et program som skal styrke kne,hofter,mage rygg og nakke/skuldre.

Beinpress har dere prøvd det ? jeg har prøvd det mange ganger jeg 40 kg og jeg har vært utslått,men fysioterapauten min ja han mente att 70 det fikk jeg til,og hjelpes som jeg tok i og jeg greidde det,det er vers første gang oppmuntret fysioterapauten,og etter 3 press mente han vi var klare for 80 kg,jeg trudde han tulla,men denne karen tulla ikke ,jeg ståsatte meg og presset det jeg var god for og jeg greidde det :=)

2 ganger i uke vil han ha meg på besøk,han har lovet meg att jeg vil merke stor fremgang på kort tid,ja kanskje jeg blir sterke nå hi hi ,og merkelig nok,jeg har ikke blir støl noen steder :=)

dette har altså vært min dag i dag i dette rommet,gleder meg til fortsettelsen jeg

15 kommentarer

Siste innlegg