BRENNHETT

da vi kom hjem fra handel i dag var det bare å lete frem sommerkjolen og kortebuksa  for nå var det rett og slett brennhett ute

denne temperaturmåleren henger i skygge men på solsida ,alikavel sola tok den ikke ,i selve sola var det minst brennheit ,det var slik att uten slippers på føttene da vi gikk på platten oppom huset ja da brant vi oss under føttene ,men det var bare så ufattelig deilig og vi måtte nyte det til fulle så middagen ble laget enkelt på grillen ute :=) og da mener jeg enkelt for det vart pølser ,div sorter med spennede smaker

siden det var brennheit ute klarte jeg ikke sitte lenge i ro ,jeg ble bare svett og klam ,da liker jeg bedre å tusle rundt i hagen ,og da tok jeg like godt bilder av noen liljer i hagen vår :=)

hjertetreet mitt har fått fine hjerteformede blader :=) gleder meg til treet har fått noen meter på seg

plommeblomstringen er overveldende ,med 5 plommetre i hagen blir det et vakkert skue ,dette er blåplommer og noen vi tror er sviskeplommer

og dette er opal ,,det var full blomstring i fjor også men så fikk vi snø og den tok all blomster og vi fikk ingen plommer ,det håper vi ikke skjer i år

en varm og glad frue i dag ,en slik sommerdag trengte vi virkelig ,så får det bare være att det er meldt regn i morgen ,vi har utnyttet denne fantastiske dagen max i dag iallefall

5 kommentarer

Siste innlegg