da har hage eventyret startet

God morgen ,no er det i gang ,eventyrett jeg venter på hver vår ,dett er tid for rhododendron ,og jeg har 23 stk + 3 azalea ,men altså jeg har plass til flere jeg :=)alle blomstrer ikke på samme tid ,dei første kommer nå i mai og så henger dei andre på til langt uti juli ,kan jo ikke bli bedre

denne skjønnheten har jeg fått som avlegger for mange år siden og den blir bedre og bedre år for år :=) dette bilde tok jeg tidligere denne uken

disse tok jeg nå nettopp og for dere som ser det så fikk vi nysnø i fjella i natt .

Den røde som vokser attmed den gule er også en avlegger fra samme dame og den vokser på den ,den gule og lilla er en småblomstrete sort som ikke blir høg ,fin om noen vil ha en lav sort som ikke ruver i høgda ,så er det bare å vente til dei storblomstrete kommer :=)

ønsker dere en superfin dag ,jeg skal iallefall ikke jobbe i dag :=)

 

8 kommentarer

Siste innlegg