Da var det gjort

god kvelden ,så var det gjort,ny beintettingsmåling

dagen var fin da vi kjørte til Volda ,jeg hadde ikke time før kl 14 så vi hadde god tid

timen gikk greit ,men hun som tok prøvene satt og såg på skjermen og spurte meg om jeg hadde brutt ryggen noen gang ? ikke som jeg hvet om men jeg hvet att jeg har mye slitasje i ryggen ,hmm det kunne hun se ,men osteopenien ser ut til å ha stagnert,kanskje blitt litt bedre også ,men det måtte en lege bekrefte så jeg må vente på brev fra legen min,da hjelper det med calkigran forte da som jeg begynte med i håp om å bremse utviklingen :=)

jeg ruslet ned til kiwi der jeg ble hentet ,så hadde vi oss en runde på blomsterbutikk

koslig pyntet utenfor tilseth ,no handlet vi ikke der men du verden for en stemning i den butikken da

vi gjorde oss ferdige og kjørte hjem ,i år har dei pyntet så fint utenfor kirken her inne i bygda hos oss,koslig å se lys i grantreet ,det er første gang :=)

en av tingene jeg fikk kjøpt var ramme til pusslespillet,og det ble så fint ,nå skal det få henge på veggen som fast innventar hver jul :=) og jeg slapp å lime det ,tar vare på esken om noen plutselig skulle få lyst til å knase det og pusle en gang til ha ha ,tror ikke det skjer :=) fargane er skarpere enn på bilde her ,lys som reflekterer i glasset gjør bilde matt men det er det altså ikke i virkeligheten :=)

ferdig med et par ankelsokker i julegarnet jeg vant i kalenderen ,siden det er glitter i garnet tenkte jeg det fikk holde med noe en bare brukte inne når en er litt kalde på føttene  :=)

I morgen er jeg borte hele dagen ,så titter nok ikke innom her før på fredag

6 kommentarer
    1. Vakre bilder og nydelige sokker og bildet er jo så fint.
      Får håpe det bremser opp da, skjønner jo at du har mye smerter. Dette kan ikke være godt.
      Riktig fin torsdag og så sees vi sikkert her inne på fredag 🙂
      Fine bilder med stemning, moro å titte rundt når man er på tur. Hageland ja, mye lekkert..
      Natta!

      1. i perioder er det smerte,alt etterhva jeg gjør på :=) vi skulle ha blomster til svigermor,kjøpte 3 som hun ville ha men ikke på hageland ,der var b´mest julepynt ,litt blomster men andre blomsterbutikker har litt mer å velge i,i morgen skal vi til Måløy ,blir kjekt å besøke mamma

    2. Der har du fått bildet på veggen ja – flott!

      Jeg trenet iherdig et par år – og det vistes på bentetthetsmålingen – forbedring. Så trening har god effekt 🙂
      Calcigran forte hjelper også. Jeg gjekk på Alendronat i 12-14 år uten stans – og måtte slutte med de for jeg hadde gått for lenge på de…. effekten uteblir til slutt sies det…. Men trening har holdt det stabilt fra benskjørhet til osteopeni 🙂 Vi får bare stå på! Det er godt og positivt når det er bedring i resultatene 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg