dagen ble koselig

Etter dager med snøvær og masse snømåking skulle jeg få en dag uten arbeid,jeg skulle få besøk av yngste datter.

Vel jeg sovnet til igjen i dag morges og våknet ikke før 8.30 ,og 13 min senere ringer det på døra og inn kommer datter med mann lillemor og tintin ,jeg ble nesten tatt på senga :=) men det var skikkelig koselig

 

da lillemor ble trøtt kledde vi oss og gikk en tur ,med sine -10 grader ute ble det en kort tur ,det var rett bitande kaldt for ei lita mor på 10 mnd ,men når den firbeinte fikk gjort sitt snudde vi og gikk heim igjen

en godt fornøgd venn som holdt på å bli overkjørt,ja det var bare mm fra ,kvit og usynlig og glatt vei så den stakkars sjåføren ikke kunne bråstoppe ,men det gikk bra.

lillemor var så fornøgde,hun har lært å reise seg opp siden sist og gjett om det var masse spennende på ho mormor sine bord da :=)

Så måtte dei hjem, storebror var ferdige i barnehagen .

Da mannen kommer hjem hadde han med fullt lass i firmabilen ,dei nye møblene våre hadde kommet og i dag fikk han dem med hjem

og fruen er meget godt fornøgde :=) en ileggsplate om en skulle ha behov for et litt større bord,men det blir ikke med det første ,men alle dei små blir maten fortsatt servert på kjøkkenet :=)

6 kommentarer

Siste innlegg