dagen gikk helt greit i dag

utsikten min i dag har stort sett sett slik ut,kneopperasjon ved Ålesund sjukehus.Vi reiste til Volda i går og overnattet hos sønn,måtte opp 4.45 i dag morges for å nå bussen 5.30,gikk greit det,mannen kom etter noe senere når jeg var klar for hjemreise.

Skade på menisk,den ble fikset,begynnende artrose hadde jeg også og betendelse,så framover blir det egentrening i 14 dager ,videre fysioterapi og medisinering i noen dager,så er det bare å håpe kneet blir bra igjen :=) Det gjør ikke nevneverdig vondt kunne greit gått uten krykker,men skulle bruke dem 3-4 dager,det kan eg leve med .

på bilde var opperasjonen over og jeg hadde fått meg kaffe og mat,skal love att det smakte :=)

Nydelig på hjemturen,det lysnet uti Vartalsfjorden som ligger mellom Ålesund og Ørsta

vel hjemme,det hadde mørknet og det var her inne hos oss det var rikelig med snø,ikke noe å gjøre med det,litt tungvindt for meg akkurat no ,men det går seg nok til :=)

Nå er det 6.9- ute,kanskje det ikke kommer mer snø,har igrunnen mer enn nok no .

Nå skal eg finne senga for jeg har en del medisinering innabors og det blir en trøtt av ,så da ønsker jeg dere en riktig god natt

24 kommentarer

Siste innlegg