dagen i går

Dagen i går var en fin dag,vi har jo fått skulebuss igjen da en familie med en ungdom har flyttet til Leira ,veldig greit for meg da som fikk 70 min kortere ventetid i Volda.

Her på Leira minker sola fort nå ,den kommer ikke over fjella før kl 12.30  da var det deilig å annkomme Volda 9,15 og få sola i ansiktet

jeg ruslet en tur bakom rådhuset,der står en svær kastanjetre

der plukket jeg er hel skål med kastanjenøtter ,dei er vakre til dekorasjoner,men 2 stk dyttet jeg i jorda ute i håp om att minst en vil spire og gi meg et lite tre ,jeg fant en eikenøtt også og den dyttet jeg og ned i jorda :=)

Jeg kjøpte meg mer garn ,har jo masse men ville ha en annen farge ,det skal bli en julegave tenkte jeg

litt har jeg allerede strikket denne høsten ,julegave det også

en liten titt så håper jeg noens mødre ikke titter innom bloggen hi hi .

Siden det var null hull hos tannlegen kunne jeg kose meg på kafe etter timen

rundstykke og kakao ,mmm det smakte

jeg fikk handlet et par julegaver ,litt kolonial og så tok jeg bussen hjem igjen ,kunne brukt hele dagen der borte og fulgt mannen etter jobb ,men det vart varmt og jeg hadde altfor mye kle på ,var bare 7+ hos meg da jeg reiste bortover

men buss er helt fint og det var godt å kvile beina .

Etter middag i går gikk jeg en tur ned på kaia ,det var et veldigt liv utpå og jeg ville prøve fiskelykken

4 kast og 4 fisk

+ en liten lyr som ble for skadet til å kaste ut igjen ,for meg var dette mer enn nok og jeg fikk neglebitt på fingrane ,så jeg gikk hjem igjen ,fyrte opp i peisen og kokte en kopp med te ,det ble en fin dag i går ,litt skyer i dag ,men den blir nok fin dagen i dag også

11 kommentarer

Siste innlegg