Dagen startet bra

Dagen i dag startet bra ,været var av det bedre og jeg fikk koslig bilde på melding :=) meldte med den nye grannen vår og joda hun tok imot besøk

det er oppoverbakker for å komme til grannen ,helt opp til det grønne huset ,så er ikke en granne med hus ved siden av meg da

nesten fremme ,og en blir varm i oppoverbakkane

dei har en flott utsikt dei som bor øvst oppe i bakkane :=)

Det var trivelig å besøke grannen ,familien flyttet hit i sommer og det er første gang jeg besøker henne hjemme og det var koselig ,men dagen får en vending en trist telefon så vi kler oss og går ned til meg

jeg måtte heise flagg ,men ikke til topps,dagen ble plutselig trist men jeg og grannen gikk en tur alikavel ,hun er sykepleier og ei jeg kunne snakke med om det vansklige .

Da var det hyggeligere å se på bilde av lille mora jeg fikk bilde av ,hun var så fin i snurrekjolen jeg strikket

ta vare på hverandre og vær gode med hverandre for ingen av oss hvet hvor mange dager vi har igjen her på jorden

14 kommentarer

Siste innlegg