dagen tok en uventet endring

Ja noen ganger skjer ting i en rasende fart,slik ble det i dag,jeg fikk telefon fra Ålesund sykehus om jeg kunne møte opp i morgen tidlig kl 7.30 for kneopperasjon,jepp ,det var tidlig det,dermed reiser vi til Volda i kveld og ligger over hos sønn ,så er det bare å belage seg på en meget tidlig reise i morgen tidlig :=) derfor velger jeg å ta dei 3 siste vinter utfordringer her i ett innlegg.

Det første er SNØ rykende fersk ,gikk ut i døra og tok det nå nettopp :=)

all denne snøen har kommet siden i går kveld og ennå snør det tett ute,ikke det beste reisevær men det får jeg ikke gjort så mye med.

så tar jeg ISDANS

den var kinkig ,jeg tenkte på litt forskjellig men landet på dette

vi kjørte over Dovre og ville lufte oss litt,isen hadde lagt seg i sivet og da måtte vi ta en dans mellom gresstustane

det siste bidraget mitt er VINTERLANDSKAP

det måtte bli bygda mi det.Dette bilde tok jeg før jul.I dag blir det ikke spasertur siden vi reiser bortover i kveld .

Men aktiv er jeg ble plutselig litt å forberede,ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg