dagene går fort

Her går dagene fort og plutselig er kvelden her ,i går var jeg borte fra kl 11 til 15.30 ,sykkeltur og strikkekafe og da kvelden kom strikka jeg igjen ,jeg er litt sånn att jeg vil bli ferdig med et prosjekt når jeg nermer meg slutten ,og i dag fullførte jeg ,men har ikke tatt bilde :=)

det var sommertemperatur i går ,hele 22+ og en herlig varm fønvind ,jeg koste meg

jeg fant et par fine steinsopp på turen også ,dei fikk plass i sykkelveska mi :=) så hadde jeg strikkeriene i den andre veska

jeg fant en stor fin fjær ,hele 27cm ,sente bilde til ornitologen og han sa dette var stjertfjær fra en ung hønsehauk ,så har jeg en ny art i samlingen min :=)

utsikt fra ungdomshuset hvor vi har strikkekafe ,jeg måtte vente litt før damene kom men det var jo vær til det :=) ,

I dag gjorde jeg ferdig et strikkeprosjekt og plutselig var førmiddagen gått så kom datter med mann ,sønn og lille Ariel ,vi gikk en tur og vi prøvde (sønn) fiskelykken ,men fisken beit ikke på i dag ,da dei reiste rydda jeg i klede ,tømte bobilen for siste rest av sommertøy,pakka vekk dynene og ordnet sengene på gjesterommet,plutselig var kvelden her og nå har jeg vært oppe hos svigermor og spist eplekake ,sånn går dagene noen ganger :=)

i morgen skal jeg ta skulebusse kl 8 ,jeg skal til tannlegen ,liker ikke den timen men den er viktig så jeg får bare stå i det ,dere får ha en god natt da

14 kommentarer

Siste innlegg