dagene springer fra meg

god morgen ,iallefall når det gjelder bloggen ,i går rakk jeg ikke å legge ut dagens luke :=)) så dagens luke av vibbedilles julekalender er denne

jeg har vist glemt denne også for den 11 fikk jeg kakepynt ,og siden jeg alltid lager en tropisk aroma til jul så blir den pyntet i år som dere skjønner

i går var det handmade skinnlapper til å sy på strikkeprosjekter jeg lager :=) og marsipan ,sistnevnte er fortært :=)

dagens luke er pynteglasur ,vel jeg henger ikke opp pepperkaker ,men vi skal ha juleselskap i romjulen så da tenker jeg det blir fint å pynte små pepperkaker til kakefatet :=)

I går var det frisørtime ,da vi kom hjem gikk vi en god spasertur i kulden ,og igjen ble det rundt garden ,det er der vi får best morsjon som trengs i disse dager

naturen kan virke fargeløs ,men om en tenker etter så er dagen gyllen med fargene i fjellet nå som sola ikke skinner ned i bygda og ser en godt etter når en går der så dukker det opp små overaskelser

for på grener i skogen skinner det i små eller litt større appelsinorange sopper på grenene ,fine små fargeklatter :=)

På vei til frisør i går fikk jeg telefon ,jeg fikk time på sykehuset til bentettingsmåling i dag ,så da blir det ut med bilen igjen ,ja ja dei siste kakene rekker jeg helt sikkert på fredag :=) ha en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg