Dagene springer fra meg

det føles slik ,jeg rekker ikke alt jeg ønsker men jeg har det bra:=) takk for alle hilsen på bursdagen min ,den dagen hadde jeg barn og barnebarn på besøk om kvelden var det svigerinne og svoger med barnebarn og svigermor ,det ble leggetid før alle hadde sagt farvel .

I går var jeg hos fysio ,legen vil att jeg trener styrke på beina i sommer i tillfelle det blir opperasjon ,og det kjentes ,herremin så svett jeg ble ,5 øvelser ,3×10 ,i utgangspunktet lette øvelser men jeg ble segneferdige så uansett opperasjon eller ikke så har jeg godt av det ,annenvær dag var beskjeden fra fysioterapauten :=)

I dag gikk jeg tur rundt garden ,høsta inn all rabarbra og laget en ny kake soom skal gis til sommerdager her inne i helgen ,i kveld er det jonsok og da skal vi som bor på Leira samles nede ved sjøen ,i tillegg kommer datter og barnebarn ,en svoger og så har vi jo svoger og svigerinne i rorbua ,det blir nok en superfin kveld og temperaturen er 22 + så det er bare tipptopp .

I morgen er det venninners tur til å komme på besøk ,så ja dagene springer fra meg men det er koslige dager da :=)

litt småregn i dag morges ,men nå er det tørt og fint ute ,her fra øvst i bygda

jeg trenger ikke gjøre hagen min villere for insektene for det er mer enn nok engblomster i skråningane her inne i fjorden

jeg har jo honningknoppurten og den koser humla seg med

valmue ,1 stykk mange år siden jeg fikk den ,ble advart mot stor spredning ,ikke hos meg ,mulig det er for tett vegetasjon men helt ok jeg nyter den ene jeg

klokkebusken derimot er full av vakre blomster ,jeg har både klokkebusk og fagerbusk ,fagerbusken har ikke kommet i blomst ennå ,veldig greit att det rulerer litt så ikke alt kommer på en gang :=)

i kveld blir det bål i fjøresteinane ,nær vannet ,søndag hygget vi oss utenfor rorbua da var det varme fra denne fine utepeisen ,håper dere får en hyggelig kveld i kveld uansett om dere er ute eller hjemme :=)

8 kommentarer

Siste innlegg