dagens første tur

siden jeg ikke greier å gå lange turer akkurat no må det minst bli to små :=) og jeg har tatt dagens første.Ikke mange nye motiver heller når turveien begrenser seg til hovedveien ,men litt har jeg knipset.I dag tok jeg det gamle kompaktkameraet med ut,det er jo ikke noe gale med den ,lettere å holde er den også,så jeg ville se om det ble lettere med fuglebilder da.

rødstupen synes jeg ble tydligere i dag enn i går,vi har mange av dem akkurat no

av det jeg selv synes får jeg klarere bilde av småfuglane med det gamle kameraet ,er nok fordi den er lettere å holde :=)

det er ikke like blått ute i fjorden i dag,men vi ser da sola skinne litt der i fjella :=)

snur jeg meg og tar bilde opp mot husa er det noe annet,der er det nydelig fin blå himmel,slik er det her i dag.Det har vært et par snøbyger,men dei går fort over igjen :=) nå skal jeg strikke litt før jeg rusler en liten tur til .Ha en fin dag da

20 kommentarer

Siste innlegg