dagens luke

2 desember og jeg åpnet luke 2 i julekalenderen fra vibbedille

nesten så jeg skulle tro denne julekalenderen var laget til meg ,men den er jo laget til alle og så var det jeg som var den heldige vinner ,for hva tror dere jeg fikk i dag ?

hele 10 pakker med te + en marsipan,altså jeg drikker jo bare te ,sluttet med kaffe for et par år siden ,og her var noen smaker jeg ikke har prøvd før så jeg gleder meg til første kopp som blir nå til frokost :=) og marsipan ,jeg elsker marsipan ,som jentunge fikk jeg alltid en stor marsipangris i julegave av bestemora tiil ei venninne ,hun gav alle barna i bakken hver sin hver jul og på den tid jeg var lita var det lite søtsaker ,så den koste jeg meg med hele julen :=) i kveld skal jeg nyte denne og jeg gleder meg :=) noen gode ord i dag også og siden jeg jobbet en del i går ,ikke klesvask men annet for både svigermor og meg så tar jeg en kviledag fra jobbing i dag :=) kos dokke med lørdagen

 

12 kommentarer

Siste innlegg