dagens luke

så var det luke nr 4 ,som dagene går altså ,og dagens innhold var av den praktiske sorten

den søte skurekosten da :=) nå har jeg jo tatt grovvasken til jul ,så jeg skulle ikke vaske i dag ,alikavel tenker eg att denne kosten må være perfekt å vaske inni dusjkabinettet med :=) og skuresvamp bruker jeg til hver oppvask på kjøkkenet ,disse var jo røde og fine og passer fint i julen ,en helt perfekt kalendergave må jeg si :=)

ellers ble det ingen øreskylling på meg i dag ,da jeg kom og hadde satt meg klar for øreskylling og hun som skulle gjørre det tittet i øret først ,ja da sa hun att det var ikke nødvendig for der var ikke noe å skylle,sånn kan det gå ,men jeg var rød og litt irritert,og joda har hatt litt murring i ørene siden skyllingen sist uke ,en svak øreverk ,så jeg ble sendt inn til legevakten ,legen foreskrev noen dråper jeg skulle bruke i ørene om det ble nødvendig ,dvs om dette vedvarte eller om det ble verre da kunne jeg hente ut øredråpene ,og den resepten var gyldig i ett år ,ja ja 2 timer brukte jeg på dette gilde i dag :=)

så var det fysio ,det var både godt og vondt på en gang ,jeg fikk en behandling som gjorde vondt for så å gå over til å bli behagelig ,så er det bare å trene videre før jeg tar en time til om 14 dager .

Sånn ble min dag og det var kvelden før vi var hjemme igjen :=)

19 kommentarer

Siste innlegg