dagens luke

starter dagen med dagens luke

spennende snacks og festlig tilbehør til hjemmelagde plagg :=)

i natt kom virkelig julesnøen for fullt ,selv om jeg var uute og måkte litt før jeg la meg så var det ingen spor etter det i dag ,kl 8.30 gikk jeg ut og tok fatt på snømåkingen ,det tok litt over 1,5 tiime å rydde veien opp til huset ,resten took mannen med traktor ,vi skal bortover i dag så vi måtte få unna noe snø for å komme oss ut ,våt klabbesnø som limte seg fast på hver en spadetak ,det ble skikkelig mage og armgymnastikk av den jobben og det trengs jo :=))

jeg går ut og dette er det som møter meg

jeg såg oppom huset ,det var ikke noe å tenke på engang og drivhustaket fikk mannen ta seg av ,med så tung snø så må taket måkes fritt og jeg rekker ikke opp

ett spadetak og snøskuffa måtte kakkes løs for snø ,så bort til fjøsen fikk mannen bare vasse i snø jeg orket ikke spade vei

en kvit verden ,men nå forsvinner skyene og den blå himmelen begynner å vise seg ,håper virkelig att den forblir så vi slipper ennå mere snø før jul ,vi har mer enn nok for å få julestemning av snøen nå

10 kommentarer

Siste innlegg