dagens luke og adventskos

dagens luke i kalenderen min

vi har kommet til luke 7 og en hel uke i desember har gått ,hjelpes så fort tiden går

det skal bli fint å vaske fremover med så masse koslig vaskeutstyr :=)absolutt en praktisk og fin gave og det kommer godt med

nå er jo jeg ferdig med storvasken til jul så her går det i adventskos om dagen

kjøkkenbordet er opptatt for jeg har fått dilla på dette puzzlespillet ,ikke den enkleste men det betyr mange dager med kos da ,motivet skal dere få se når det er ferdig

I dag fikk jeg gave med yngste datter

det innebar att vi måtte kjøre til Volda ,ja mannen må jo kjøre meg :=) der dro vi opp til datter ,når klokka var der reiste hun og jeg videre til Ørsta ,mennene vår fikk bli hjemme og passe barna

turen gikk til Ørsta ,datter spanderte julekonsert på meg ,lysene ble slukket og framme ved alteren ,ja det var i kirka ,lyste det i blått og så kom Rein Aleksander syngene opp kirkegulvet,for en mann og for enn stemme

så forandret lyset seg og der kom Anita Skoorgan og ei jeg ikke minnes navnet på ,det var rein nytelse å høre på dem ,en fantastisk gave som jeg sette meget stor pris på :=)

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg