dagens luke

Da har vi  til 1 desember og i år skal jeg åpne kalender :=) jeg var jo så heldige å vinne vibbedille sin julekalender og siden flere var spendt så viser jeg hva som liker i pakken hver dag :=)

jeg finner pakken som står 1 på

en pakke med skikkelig gode klesklemmer og det var jo litt morsomt foor jeg har en slik pakke fra før og liker dem så godt att jeg hadde vurdert å kjøpe en pakke til :=)

Nå har jeg vasket kledene så jeg trengte ikke klesklemmene i dag ,men dei kommer godt med når jeg skal vaske kle :=) en superfin gave

Jeg fikk en stor konvolut i posten i går ,det var en julekalender til som min søster overasket meg med ,en flaxkalender ,det var ingen premie i dag ,men en skal samle symboler også ,så her kan en vinne flere ganger,da er det bare å håpe der er en gevinst til slutt :=)

I dag ble det ikke spasertur ute ,jeg gikk opp til min svigermor i førmiddag og hjalp henne å pynte til advent ,og der gikk førmiddagen ,etter jeg var ferdig i andre etasje skulle jo litt julelys opp her nede hos oss også ,så var det middag ,støvsuge tepper ,fikk tent lys i hagen og så var det mørkt ute da jeg landa

da vi hadde spist middag begynte det å snø ute ,små snøkorn så dei bygger ikke mengder med snø ,men det er helt ok trenger ikke en halv meter jeg da .

Jeg lette frem strikketøyet mitt ,nå er det en bursdagsgave på pinnene ,ei venninne som ønsket seg slike votter som jeg har strikket til meg selv også bare i en annen farge

jeg er godt i gang med vott nr 2 så tar jeg tommeltottane til slutt :=)) kanten på bråten skal bettes inn og syes til på baksiden :=)

3 kommentarer

Siste innlegg