dagens rusletur

ja det må bli en liten spasertur hver dag,mange korte turer styrker nok etterhvert :=) og jammen opplever en morsomme ting uten å gå langt også.

Vi bor som dere hvet nær sjøen eller fjorden ,og tirsdag var det høg flo ,den dagen fikk jeg høre att fiskestimer med småfisk hadde jaget reker opp i strandkanten,jeg gikk ikke så langt ned men jeg såg det litt for meg da :=) i dag derimot bestemte jeg meg for å utfordre meg litt på ustø underlag og med krykker gikk jeg ned til sjøkanten,og jammen var det en morsom opplevelse,for her var det reker i massevis,rart ikke fugl eller ming har vært og forsynt seg da

først såg jeg en,så tittet jeg litt rundt meg,og der såg jeg 3-4 til

jeg såg rundt meg der var mer

jeg tenkte jeg fikk gå hjemover igjen,men jeg ble oppmerksom mot noe rosa i støda til grannen vår,jeg går bort og ser,herremin for en artige opplevelse for det var rett og slett reker overalt

 

 

 

 

Ønsker dere en fin kveld da

6 kommentarer

Siste innlegg