dagens spasertur

etter timer på kjøkkenet kjente jeg att en spasertur ville gjøre godt,jeg var varme og støl av å stå så lenge og bake,så jeg kledde meg og gikk ut i den friske deilige luften

det har vært kalde dager her og jeg ønsker jo att småfuglane skal være her hos oss,så jeg kjøpte et nytt fint hus til dem,et hus jeg kan fylle med mat,merkelig dette ,men hver gang noe nytt kommer i treet holde fuglene seg borte en stund,men når en først finner ut hva det er,ja da blir det nok liv i hagen :=)

da jeg kommer ned til fjorden står en hege på lyktestolpen,den er nok for stor for fuglemateren i min hage :=)

kalde dager med klar blå himmel gir en vakker natur ute

vakre frostroser og pelskledde steiner,men det har vært sånn skikkelig kaldt ute så her er fine isskulpturer også

hvor finner jeg disse skulpturene ?

jo det er slik langs hele fjellveggen mellom oss og Viddal :=)

det gjorde godt med en spasertur ,full av energi når jeg kom hjem igjen,da bar jeg i hus litt ved ,en amskin med klær ble vasket og nå bare koser jeg meg med god samvittighet :=)

11 kommentarer

Siste innlegg