Dagens spasertur

Ja en spasertur måtte det bli i dag selv om jeg hadde jobbet i hagen i flere timer ,da jeg jobbet i hagen skinte solen,men etter att jeg hadde dusjet og tatt sommerkjolen på,ja da skyet det til og nå blåser det igjen,ja ja jeg fikk en fin tur alikavel da.

det yrer av liv nå ,tror disse små grønnsisikane har fått flyvedyktige unger allerede,ser sånn ut på mengden som plutselig har dukket opp

det er mye vakkert som blomstrer langs veien nå,og jeg trakker meg ut i gresset for å ta bilde,med kjole på,ja det ble en flått det som beit seg fast under stakken,tok den nettopp av ,usj 3 til nå i år som biter seg fast på meg

fortsatt mye snø i fjellet her inne i fjorden

det skyet til ,men har alikavel vært en fin dag

selfie med nyklippet hår,føler meg bedre sånn ja

fin da

så blir jeg oppmerksom på fuglekassen på låven

en liten blåmeis var på vei inn,den oppdaget meg og snudde og sette seg i plommetreet ,da jeg gikk mot huset var den snar å fly inn i fuglekassen,men jeg var snar jeg også

inn den for og jeg stod klar når den skulle ut igjen

med skitposen i nebbet,ingen tvil om att det er fugleunger i kassen :=) så kjekt for i år tror jeg ikke fluesnapperen har unger i fuglekassen borte ved grønnsakshagen ,den har vært på besøk og vært inni kassen også,men jeg ser den ikke da,blåmeis er ingen dårlig erstatning heller da :=)

13 kommentarer

Siste innlegg