dagens spasertur

Mandag og strikkekafe,grannen var syk så jeg spaserte,ei anna venninne som kjører forbi meg var også borte ,ja ja tenkte eg da får jeg trim begge veier i dag da

dagen startet med en nydelig blå himmel ,men vinden har vært svært kraftig ,det var ikke like lett å stå støtt når vindrykka var på det verste ,men jeg gikk på jeg

bak tunellen ,mannen likte ikke det men det gikk jo bra :=)

båthamna på Bjørke

jeg gikk opp til ungdomshuset på bilveien i dag med joggesko var der litt for mye snø her og der til att jeg valgte stien på den andre siden av elven

en god time senere er jeg fremme ,førstemann blir jeg uansett når jeg velger å gå hjemmefra ,men det gikk greit er benker å sitte på og i dag var dei tørre .

3 damer var vi i dag ,noen var syke ,men vi hadde det trivelig vi som var der og da jeg takket for meg og var på vei ned den lange bakken kom ei av damene opp på siden av meg,hun hadde bestemt seg for å kjøre meg hjem ,jeg ble veldig takknemlig for det da :=)og nå regner det ute ,sånn går no dagane

14 kommentarer

Siste innlegg