Jeg ruslet mot Viddal ,sola varmen så jakken jeg hadde på meg måtte jeg knyte rundt livet,skogen grønast i en rasende fart nå og det popper opp flere og flere blomster,det er så utrolig deilig
det er utrolig mange hegg her vi bor og den er tidlig utenom som gjør skogen her fort grønn,men bjørka er også grønn nå her nede ved fjorden
det blomstrer,hestehov,vårkål,gullstjerne og kvitveis ,det er så deilig å følge dette løpet
jeg har ikke tenkt over dette treet føret var helt gult ,hva hver det ? jeg gikk opp til treet
treet var full av tusenvis av gule blomster,det var så vakkert,jeg fant ut att det var spisslønn
fortsatt blomstrer villplommene
en deilig tur ,varmt og vakkert
13000 skritt ,veldig fornøgd med det














Du beskriver, men jeg ser ingen bilder. Det er helt sikkert spisslønn, du bruker å har rett ang slikt 🐰
hmm, jeg ser alle bilda nå når jeg bruker safari, men det med bilder jobber suport med , håper dei finner feilen. Men ser du bilder i dag da ?
Bra innsats 🙂 Og enig med deg, veldig mye som skjer fort nå. Mange blomsterslag allerede 🙂
takk, ja nå kjem alle fargene tilbake , skikkelig deilig
Flinka 🙂 Nå spirer det (mest inne ennå) Våren er kommet leger hos deg enn her. Så deilig når blomster begynner å poppe opp <3 God helg
takk, veldig deilig tid nå, i dag blomstra den første løvetann og
Å så nydelig og grønt dere har det allerede <3 her er det ikke et løv på trærne foreløpig……! Kommer nok snart nå, for nå skal det endelig bli varmere! Kos deg med våren din! Klem
tusen takk, vi har mye hegg og den kom fort men nå er bjørka også grønn og vi har fått ut gressklipperen. Har ikke glemt helgeutfordring skal gå inn og lage innlegg nå
Varmt, vakkert og idyll her hos dere. Masse blomster og trær som grønnes. Våren er en fin tid og flott bilde av deg i strikkejakke og bukse med fine farger. Du er flink med farger!
takk snille deg ,ja jeg er glad i farger ,trives best i det