dagens spasertur

Jeg ruslet mot Viddal ,sola varmen så jakken jeg hadde på meg måtte jeg knyte rundt livet,skogen grønast i en rasende fart nå og det popper opp flere og flere blomster,det er så utrolig deilig

det er utrolig mange hegg her vi bor og den er tidlig utenom som gjør skogen her fort grønn,men bjørka er også grønn nå her nede ved fjorden

det blomstrer,hestehov,vårkål,gullstjerne og kvitveis ,det er så deilig å følge dette løpet

jeg har ikke tenkt over dette treet føret var helt gult ,hva hver det ? jeg gikk opp til treet

treet var full av tusenvis av gule blomster,det var så vakkert,jeg fant ut att det var spisslønn

fortsatt blomstrer villplommene

en deilig tur ,varmt og vakkert

13000 skritt ,veldig fornøgd med det

10 kommentarer

Siste innlegg