dagens tur

I dag gikk dagens tur bare her på Leira,og for å få litt opp pulsen så valgte jeg å gå oppover for bakkane er jo litt bratte her hos oss :=)

helt øverst i bygda hadde det lagt seg et tynt snølag ,men det var ikke glatt å gå der

kvitt og litt grått ute i fjorden

over fjellet her kom jeg over i går

over jorder jeg går ,det begynte å snø veldig lett ,men det var helt greit tørt og fint

jeg valgte å gå hjem igjen gjennom løvskogen

jeg går gjennom den gamle steingarden

vi har noen gamle steingarder her og dei er vist fredet og akkurat det synes eg er helt ok for dei er vakre ,men noen er godt gjemt inni løvskogen ,vi skulle nok felt ennå flere trær ,men vi gjør så godt vi kan og tar litt hvert år

så var jeg hjemme og her ned hos meg er det lite snø ,og det er helt greit trenger ikke mere eg hi hi ,ha en fin dag videre da

 

12 kommentarer

Siste innlegg