dagens tur nr 2

etter middag måtte jeg ut og gå en runde til og nå var jeg fokusert på fargane

tjelden stod fortsatt på samme sted ,dette paret har vi hatt her i mange år ,lett å se siden den ene er enfota men den greier seg helt fint,nebbet har den vakreste orange farge på det lange nebbet sitt

det er ikke bare bjørken som grønast no ,heggen kommer også i full fart

gult hører påsken til ,da er det fint att gåsungane er i ferd med å gå over fra grå til gule

fargerik frue også :=)

denne hestehoven ser nesten ut som en skål med en nydelig bukett nedi :=) jeg blir oppmerksom på en intens fuglekvitter ,hva var det ?

det var jammen meg bokfinken som har kommet tilbake  og den synger så vakkert og fargerik og fin er den

vi har mange veldig fargerike steiner nede ved sjøen ,nydelig gul lav

i hagen er det like før påskeliljene spretter ut ,fine og gule :=)

Da jeg skulle gå inn igjen ser jeg naboens sine høner og haner er ute og spaserer i hagen deira ,2 haner og en liten flokk med høner ,jeg tok bilde av den største hanen og det er ham hønene dilter mest etter

han er bare så utrolig flott ,og den gangen ,ikke rart hønene dilter etter

 

16 kommentarer

Siste innlegg