dei gode gamle

I dag har jeg pusla litt i hagen ,med litt forskjelligt ,og det store bedde nedom drivhuset har virkelig vokset seg til nå ,det som dominerer der er dei gode gamle staudene ,og noen av disse er fra tiden min manns besttemor bodde her på gården :=)

jeg har kjøpt flere stauder,og det er ikke alle soom har overvintra hos meg,men disse gode gamle blir bare bedre og bedre år for år

jeg mikser fint alle farger ,det er helt greit i min hage

orange,kvitt,rosa,lilla ja alt er lov

denne valmuen er så vakker,jeg har bare denne ene ,men jeg har planer om å berge noen frø så kanskje jeg kan få flere etterhvert

plutselig oppdagett jeg en liten fuglunge på singelen nedom huset,jeg gikk bort og satte meg på huk ,stakkaren var nok litt redd meg og hoppet bort i gresset for fly kunne den ikke helt ennå,,zooma litt da for jeg ville jo ikke skremme stakkaren ,den kom seg bort til det gamle epletreet,der la den seg helt inntil stammen mellom litt høgt gress og der ble den lenge :=)koslig da

9 kommentarer

Siste innlegg