dei siste fargene

I dag har jeg ryddet unna all maleutstyr ,vasket og støvsuget og pusset vinduer ,men stuen blir ikke ferdige før vi har fått på lister og det blir først til helgen ,men nå er det reint .

Jeg har tenkt på andre del av stuen ,men tror jeg venter til over nyttår ,jeg er sliten og det verker i skulder,så da tar jeg hensyn til helsen og venter med resten :=)

Da jeg hadde fått unna litt støv og rot kledde jeg på meg og gikk en tur ,jeg måtte få med meg dei siste fargene før dei forsvinner for godt i år .

det er skyet ute men fin temperatur og tørt 12+ i november klager ikke jeg på

revebjelle ,vakker og den lyser godt opp ,men dette er vel den siste i år

ikke hvet jeg hva dette gresset heter,men vakker høstfarge får den

nå er det ikke mye løv igjen på trærne ,men fant da noen ganske få som ennå var gylne

noen er fortsatt gylne selv i sølene på veien ,men det meste er brunt hos oss nå

det er en deilig tid synes eg ,naturen går i dvale ,vi kan kose oss mer inne før våren kommer og vekker alt til live igjen og hvet dere ,det er ikke så innmari lenge til for her springer ukene rasende fort :=)

10 kommentarer

Siste innlegg