deilig å bare gå og gå

I dag var en sånn dag da det var deilig å bare gå og gå og jeg har gått ,gikk til Viddal ,gikk ei venninne i møte ,vi gikk sammen til Leira hvor vi snudde og gikk til Viddal igjen ,vi tar farvell og jeg går alene tilbake til Leira ,det ble noen kilometer det

vi fikk ikke sol ,men det var en nydelig dag uansett

trærne speiler seg i vannet ,det virker mediterande å bare nyte synet

jeg løfter blikket og ser utover fjorden ,det er godt å kvile øyene på dette bilde

jeg tar farvel med venninna mi og går hjemover ,men stopper og tar bilde først

fjorden er stille og fjella speiler seg i vannet

kan ikke bare se opp og utover fjorden ,må se litt ned også og der hadde noen mist tenna sine :=)

da jeg kom hjem fikk jeg jammen besøk av ei venninne til ,det ble en times kaffestund hjemme hos meg ,men vi holder god avstand så det går bra :=)

håper du også har hatt en superfin dag :=)

8 kommentarer

Siste innlegg