deilig dag på fjellet

Så er vi i gang igjen ,vi er ikke ferdige å jobbe på hytta ,vi gjorde mye tidligere i sommer ,og nå er vi godt i gang igjen:=)

været var helt perfekt ,her er vi på vei opp på fjellet og det er jo ikke langt hjemmefra som dere hvet

før vi kunne begynne å male måtte det skrapes og børstes ,vi fordeler oss rettferdig ,mannen går i stigen medan jeg holder meg på bakkenivå så møtes vi på midten ,jeg rakk opp til vindene

det gikk overaskende fort ,sånn er det når en jobber godt sammen ,når denne veggen var ferdig smakte det med lunch ute i sola

i morgen sies det att vi får litt regn ,ja ja ,da kan vi sette opp stilas på nedsiden av hytta så er det klart til neste goværsdag,og så har vi en haug med greiner av furu som skal klippes til opptenningsved,det kan vi gjøre om det regner litt så ja det blir hyttetur i morgen også

vi rakk å male halve veggen på oppsiden av hytta også ,da avsluttet vi malejobben så det fikk tid å tørke litt før nattduggen kom snikande,vi tok en lengre kaffepause før vi ryddet litt og skrapte klar en ny vegg ,og som dere ser gikk jeg for grønn på hytta ,en herlig farge som heter furunål og jeg er bare så utrolig fornøgd med fargevalget :=) dette blir bra

 

7 kommentarer

Siste innlegg