Deilig med sol

Det var deilig å våkne i dag og se blå himmel ,det ble en solrik dag  :=) men i løpet av natten hadde det lagt seg et nytt lag med snø på plattingen oppom huset ,det ville jeg ikke ha så jeg gikk ut og måkte:=) ei venninne hadde bursdag i dag og jeg ble invitert til kaffe/te sammen med et par damer til ,så etter att jeg var ferdig å måke kledde jeg meg til å spasere til Viddal ,en deilig tur men akk så kaldt

sola skinte ikke langs veien jeg skulle gå og jeg hadde verken ullgenser eller noe på ørene ,brrr det var kaldt ,men straks jeg kom til Viddal og sola tok meg varmet den øyeblikkelig

fjorden låg der så blank og fin

da jeg kom til Viddal var jeg litt tidlig ute ,så jeg ruslet litt videre

snudde her for det ble travelt å bare gå i en bilspor,hadde joggesko på

framme og her fra høgda ser vi Leira i det fjerne :=) det vart en veldig trivelig dag ,og for meg var det balsam å sette meg i sofaen med sola i nakken ,ikke noe er bedre enn det ,særlig da jeg ble så kalde etter spaserturen .Strømmen var borte i 3 timer i dag det var planlagt så vi hadde fått melding ,men det var ikke videre varmt i min stue da jeg kom hjem for strømmen var ikke tilbake før kl 16.00,nå er det fyr i ovnen men ennå er det alikavel bare 19+ det er litt lite så det er bare å fortette å fyre så blir det vel varmt i kveld også :=)

20 kommentarer

Siste innlegg