Deilig

Ja dagen i dag var rett deilig,sol og varme,ble faktisk for varmt med jakke på da vi var ute,jeg sier vi for datter med ektemann og to barn + hund har vært hos meg i hele dag ,tanken var ettermiddag,men så dukket dei opp etter frokost og det var koselig det og kjekt att vi kunne være mye ute :=) ja det er ute 2 åringen liker seg aller best

vann fasinerer dei små ,men bade fikk ikke lillegutt TinTin derimot gjorde som han ville ,så han bada hi hi

vi mata grisene ,hilste på sauene og kosa med væren,ja væren til grannen er en skikkelig kosevær :=)

lillemor sov i vonga si ,svigersønn hadde med en metaldetektor,da fikk han et oppdrag for meg,for jeg miste en fiskesluk i gresset i sommer,hadde ikke lyst att noen skulle trå på den,og jammen fant han den :=)

høstfargene har vi ikke fått ennå bortsett fra nypene da,dei stråler i vakre farger, da vi skulle opp etter turen nede ved sjøen kom jammen arbeidskarane som setter ned vegastikkene ,venter dei snø nå ? hmmm

det var no bare 2.7+ da jeg stod opp i dag ,sånn sett kan det være for frosten også,men nå håper eg vi hverken får frost eller snø på lenge ennå :=)

lillegutt er en våken kar,for han la merke til noe spennende på en vegg ,og mormor ble jo litt nyskjerrig

en brunlibelle

fasinerande ,for store og små ,og den stod helt i ro også da vi forlot den .

det ble kaffe og smultringer i hagen det var varmt å sitte ute,men nå har det skyet til,det skal regne igjen i morgen og sånn går dagane :=)

10 kommentarer

Siste innlegg