deilige sommerdager

denne sommeren har startet så bra ,skikkelig varmt og det kan vi like :=)

nå koser jeg meg her oppom huset ,bare att slike dager som i dag er det så trykkande varmt der att det blir utrivelig ,da er det godt att vi bor helt nede ved sjøen ,har eget naust og en deilig stød å avkjøle seg i :=) jeg startet dagen med å ta helgavasken ,etter det var det bare å ta med handuk og rusle seg ned til sjøen ,jeg er pingle så bade gjorde jeg ikke ,men jeg gikk uti vannet til det rakk trusekanten ,og det er nok for meg :=)

når jeg går ute i vannet så rydder jeg ,har med en kniv og skjærer bort alt av tang og tare ,vi satt der litt nå i kveld mannen og meg ,og dere ser kor rein og fin støda er nå ,her slipper vi noe som kiler under magen når vi bade ,ja dei som liker å bade da :=)

kanskje det er denne varme sommeren som gjør att druetreet mitt blomstrer ute i år ,ja jeg hadde det i drivhuset i mange år før jeg plantet det ut ,det har ikke kommet noe på det siden ,men i år lager det seg til med mange små drueklaser :=)

denne sommeren kan jeg like

12 kommentarer

Siste innlegg