Den stakk

Når gradestokken viser 6+ ja da måtte jeg ut og gå en tur litt tidligere enn jeg har gjort dei siste ukene ,lettskyet ogg vakkert ute i dag,vind så snøen reiser i en rasende fart

 

da jeg kom så langt som på bilde her ser jeg noe som ligger og dupper i sjøen helt inne mot land,og siden det fort kan være rasfare nå så går jeg ikke lengre,men jeg går ned til sjøen da

en stor fin kråkebolle ,tilsynelatende død,men jammen stakk den og jeg har slitt med tommelen hele dagen ,ennå er der noe ,men satser på att det sveller ut om det er en bitteliten spiss igjen i tommelen.

Jeg tok denne med hjem ,kan jo dekorere med den ute i sommer :=)

Jeg går hjem men er ikke lenge inne før jeg går ut en gang til

jeg traff et par granner ute ,vi slo av en prat og ei gikk ilag med meg hjemmover ,svigermor har bursdag i dag og bad alle på kaffe ,så da ble det kakefest i dag ,vi var 4 stk + en ekstra litt etter ,5 stk burde være innafor og der ble jeg jammen resten av dagen :=)

Ha en fin kveld da

12 kommentarer

Siste innlegg