der kom regnet

jepp men jeg rakk å gå en lang tur på 2 timer før regnet kom ,rakk å henge sengekle ut til tørk også og jeg fikk det inn igjen tørt ,men no regner det :=)

trærne har grønne knopper og kvite fjær henger der og vaier i vinden ,ikke hvet jeg hvem fjærene tilhører,men jeg mistenker hegre :=)

vi må ha med litt farger ,for nå popper det opp mer og mer ute i naturen

2 havørn satt på fjellhylla ,men dei er snare å seile avgårde når jeg dukker opp ,men i dag fikk eg begge på bilde det var kjekt ,mon tro om dette er et par ?

Kalnes ,det er herfra jeg ser ørna på berghylla ,her er det 3 hytter,hadde sittet og speidet etter store fugler hele tiden hadde jeg hatt hytte her hi hi

da jeg kom hjem ville jeg fortsatt være ute ,så jeg gikk runden rundt garden i samme slengen ,her får vi fin utsikt fra dei øverste gardane på Leira

,men må innrømme att jeg er glad vi bor helt nede bare noen meter fra fjorden

jeg gikk gjennom porten til utmarksbeite men der er det vått så jeg gikk over markane hvor det var tørt

en deilig tur på 12956 skritt,herlig så får det bare regne et par dager,for det har uansett meldt fint vær igjen til helgen og masse sol igjen neste uke :=)

14 kommentarer

Siste innlegg