Det blåser friskt ute

Sola skinner,men det kommer slike vindkast att en føler hele huset blir dratt med i suget,det er 12.5 + ute i skrivande stund ,en nydelig vårdag altså,ja bortsett fra den vinden da :=)

Kledde uansett på meg og gikk en tur

det er fralandsvind

denne bjørka vil opp og ut,det blir tidlig grønn skog i år tenker eg

denne vesle fuglen kvitret så vakkert der jeg gikk

en fargerik skråning

fant jammen tyttebær også :=)

jepp tørre hender ,blir det sånn som vi vasker henda for tiden hi hi ,men se på skjønnheten da den vokser nedom drivhuset mitt,og er nå i blomst som dere ser

jeg trodde alle mine krokuser var borte,men jammen dukket det opp et par stk i ene beddet mitt

det er frodigt  i hagen nå,der snøklokkene blomstrer i store tepper

jeg har litt ramsløk nede ved elva,men det er noen som liker dem ,sukk

da er det hyggeligere inne i drivhuset,for spinaten jeg sådde seinhøst vokser nå,ikke mange dager før jeg kan plukke noen blader :=)

Ha en fin kveld da

 

14 kommentarer

Siste innlegg