det ble bra

I går kledde jeg meg tidlig og gikk til hogstfeltet ute ved sommerfjøsen ,det låg trær over det hele ,det småregnet men her var det bare å brette opp ermene og gyve på ,skal vi ha ved tiil neste vinter må det tas nå.

slik såg det altså ut da jeg kom

og etter 4 timer såg det slik ut ,5 hauer som mannen lyt hente hjem ,det var bløtt og moldete,traktoren hadde satt dype spor så det tok sin tid ,da jeg var ferdige hadde det gitt seg med regnet og det var ganske så ok å rusle hjem igjen for å ta en dusj

utsikta fra sommerfjøsen :=)

vel kort fortalt så var kroppen min som en knust krabbe i går kveld,rette opp ryggen gikk bare ikke ,våknet i dag til stiv rygg men jeg håper det går seg til utover dagen ,uansett så skal jeg ta bussen om 50 min ,i dag er det tannlegen som står på timeplanen ,jepp ikke det kjekkaste jeg hvet får bare krysse fingrane for att det er null hull ,ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg