det ble mange skritt

God morgen ,nå sitter jeg her nydusjet,skal ta bussen til Volda for time på sykehuset,så det blir nok noen skritt i dag også for selve timen er fort gjort ,da får jeg tid før skuulebussen retunerer:=)

I går ble det iallefall noen skritt ,først gikk jeg opp alle bakkane og rundt garden ,så meldte ei venninne att hun kunne kjøre inn til Leira og vi kunne gå til Kalnes bak tunellen ,ei venninne nr 2 kom også etter turen ble det kaffe og te hos meg før vi gikk ilag ut til venninne 1 sin bil,da hun kjørte gikk jeg og venninne 2 nok en tuur mot Viddal ,det var nydelig vær og vi fikk bittelitt sol ,heime hos meg og på huset vårt har vi nå sol kun en liten halv time om dagen så det nermer seg tiden da den uteblir helt ,ja ja får nyte den når jeg kan.

foortsatt blomstrer det litt ute ,nydelige nyperoser

men klart det er mest nyper på disse buskene nå 🙂

svarthyllen bugner,kanskje jeg skal plukke litt og lage en flaske eller to med gløgg :=) men det blir ikke før i morgen i såfall

vel dette var i går i dag regner det litt uute ,14 + så fin temperatur får bare håpe det ikke blir for mye regn når jeg skal ut og gå :=) ha en fin dag da :=)

14 kommentarer

Siste innlegg