det ble nok trening i dag

som jeg skrev i forrige innlegg så gikk jeg ned til sjøen og opp igjen etter frokost i dag,så var det time hos fysioterapaut og aldrig har jeg svettet som i dag,det er mest straffen for å ha sittet mer eller mindre på baken siden 6 desember,,jeg var rett og slett sliten da jeg var ferdige.

,en så var det slik i dag att sjøen skulle være skikkelig høg i dag,og høgst kl 14,dermed tok jeg med kamera og da vi kom hjem ba jeg drosje sjåføren sette meg av nede ved sjøen,jeg kunne gå opp igjen selv,bilda fikk jeg men da jeg gikk oppover angret jeg litt,det smertet i hælen,ja ja nå kjennes det greit,så da gjorde det nok bare godt selv om att jeg kjente det godt i dag.

sjøen gikk godt opp og litt inn i nausta

sjøen begynte å gå litt over kaia som dere ser,hadde en vært vinterbader kunne en bare vandret rett ut ,hadde sluppet å hoppe i dag

marka som er rett fra her er nesten under sjø

mye vann,men det når heldigvis ingen hus,satser på att rorbua og nausta tåler vann i båthusa :=)

Nå skal jeg bare slappe av og strikke resten av kvelden,kjennes ut som att foten trenger det

10 kommentarer

Siste innlegg