Det blir det blir tiddelibom :=)

Hva blir ? jo det blir en kofte til meg selv og nå går det i grunnen litt radigere ,jeg jobber med ragnakoften på dagtid,slet veldig på først bord på ermene,men den 3 og siste går i grunen lekende lett,men det tar uansett tid,men det er mye kjekkere nå som jeg ikke strevde sånn .

Ja jeg sitter jo her ennå,tok en liten tur ut i dag med krykker hoppende på en fot,rundt og rundt treet :=) det var julelysene jeg ville berge i hus i dag,ja for i morgen melder dei storm og 100% nedbør uff da kan en holde seg innomhus :=) ,da jeg kom inn igjen var jeg helt skutt,det blir litt annet å svinse mellom stue og kjøkken,men skikkelig trim å hoppe rundt og rundt et tre samtidig som en samler med seg julelysa :=)

ikke bare bare å holde orden på 16 forskjellige farger ,men jeg har funnet en grei måte å jobbe på ,fargene til venstre er svarte ruter og fargene til høgre er kvite ruter på mønstret :=)

en stålplate med magneter på er nødvendig for å holde orden på hvor i mønsteret jeg er kommet til :=)

jeg har alt jeg trenger ved min side

spennede prosjekt,mye arbeid ja,men det er bare sundt å bryne hjernecellene litt tenker eg :=)

Nå skal jeg strikke litt til på denne før det blir middag og etter det får denne koften en pause ,da er det sagakoften som skal få oppmerksomhet resten av kvelden :=)

Ha en fin kveld da

8 kommentarer

Siste innlegg