det bøtter ned

i dag har jeg vært og trent styrke hos fysio,været var igrunnen helt ok da jeg reiste bortover,men da jeg var ferdige og ventet på bil hjem,ja da bøttet det ned ute og siden har det bøttet ned.

Styrketreningen jeg jobber med er styrke for bein og skuldre/armer,vi har blitt enige om att styrketrening på beina kan være bra helt frem til opperasjonen ,så jeg reiser ennå bortover 1 gang i uken

Vel heime kunne jeg slengt meg i sofaen,det gjorde jeg ikke,først hentet jeg posten og bar den i hus,så hentet jeg ved,skal fyre opp før middag :=) så gikk he meg en kort tur i sånn passe rask gange,nå har jeg satt meg ned og ut skal jeg ikke flere ganger i dag  :=)

skikkelig grått og trist i dag som dere ser

det fristet ikke å sette seg på benken her nei ,men jeg gikk iallefall en spasertur ,der kan en liksom ikke klage på været :=)

i dag morges var det utrolig mage fugler ute,med god zoom prøvde jeg å se hvilke fugler det var

det var trasten,utrolig mange og dei koste seg med rognebæra :=) i hagen er det også masse liv

det er kjøttmeisen,jeg har lagt ut brødsmuler på altanen,det regner bort nå for kjøttmeisen spiser det ikke,den koser seg i vinduskarmen,på markisen og antennen ,den jakter på fluger og vevkjerringer som gjemmer seg i sprekker og det skal den få lov til :=) ønsker dere en nydelig fin dag videre

5 kommentarer

Siste innlegg