det dufter godt

ute skinner solen,men fortsatt har vi kalde vind,og siden det bare er 0 grader når jeg står opp så startet jeg dagen tidlig med å bake,brød ja ,jeg greier meg uten men mannen må ha så det ble 8 brød i dag.Men så får jeg besøk ,en hel uke skal jeg ha besøk og siden vi nermer oss påske tenkte eg det var greit å ha noe lite til kaffen når en har gjester,og det dufter godt :=)

hjemmelaget gluten og melkefri krydderkake med en deilig smørkrem med kokosmelk og tyttebærsylte

og en gulrotkake,også denne med smørkrem tilsatt bittelitt sitronsaft og gul konditorfarge :=)

når jobben var gjort kledde jeg meg og gikk ut,det ble en lang tur på et par timer det

det ble for kaldt å gå langs fjorden så jeg gikk opp i beite ,der ble den tykke jakken for varm,men heller det enn for kaldt da :=)

vakkert med dei gamle steingardane

vakre blå perleblomster

noen har hagen full av påskeliljer,dette er ikke i nærheten av halvparten :=) det er vakkert da

2 granner har høner og haner i hagen,og ikke to er like,disse er bare så utrolig fine :=)

det grønast på eng

på tide å tenke på brenneslesuppe

denne ramsløken trodde jeg forsvant i fjor,skal flytte den til et sted med mindre gress :=)

så ser jeg huset vårt og turen er over :=)

18 kommentarer

Siste innlegg