Det er helt etter meldingane

God morgen,litt værsyk her men bare litt . nå går vi mot bedre dager. I følge yr på mobilen min går vi nemlig finere dager i møte .

Etter dager med snø , sludd og regn skulle vi få litt snø først på dagen i dag før det stopper opp og gir oss delvis skyet vær og videre  sol i flere dager :=)

Jeg la  meg i går til grønne enger, våknet i dag til litt slush,men som sagt,jeg var forberedt på det,så ikke så værsyk i dag

dette bilde gikk jeg ut og tok nå nettopp

slush,men allerede nå medan jeg har skrevet dette har det letnet ute,allerede nå lysnet det ute og jeg ser litt av den herlige blå himmelen allerede nå har jeg troa på att vi får en fin dag og slushen ? ja den kommer til å forsvinne før dagen er omme :=)

Jeg skal ut og gå i dag ,jeg skal ta imot en pakke en diger pakke og jeg gleder meg :=) Vi har bestil ilag med min svigerinne og svoger som bu´ygger seg rorbu her,sendingen kommer ved rorbua,men jeg skal ned og ta imot :=) hva det er ? det skal jeg fortelle men ikke helt ennå .

Jeg strikker på noe nytt nå

Da velse Mathilde kom til verden strikket jeg en rød julekjole til henne,for jeg hadde rødt i lageret mitt,nå strikker jeg julekjole til lille Kristina den blir kvit og rosa ,det garnet fikk jeg med ei venninne ,greit i disse korona tidene å ha nok garn på lager,for når været har vært som det har vært i tillegg en fot som ikke har vært god å gå på har det blitt mye strikking ,skal strikke i dag også,men i dag skal jeg ut og gå også,det blir deilig :=)

Håper dere også får en fin dag da :=)

10 kommentarer

Siste innlegg